Wednesday, September 14, 2011

Meet Namewee and we will bring you down - Mahaguru58 warns Najib

Zainol Abideen aka Mahaguru58 is really fuming. This protem president of Muslim Bloggers Alliance - a strong supporter of PM Najib's government - has issued a stern warning to the prime minister in his latest posting here.

"Saudara Mohd Najib bin Tun Abdul Razak! Sekiranya mahu melihat Kerajaan Malaysia Barisan Nasional jatuh tersungkur di dalam Pilihanraya Umum ke-13 akan datang, silalah saudara menerima Namewee masuk bertemu saudara di mana-mana tempat sekalipun! Saudara bebas berpeluk sakan dengan mana-mana syaitan sekiranya saudara bukan lagi menjadi Perdana Menteri kami! Namun selama saudara berada di tampuk pemerintahan satu-satunya kerajaan pimpinan Melayu Semenanjung ini, saya dan berjuta-juta lagi umat Muhammad tak akan rela kamu berjumpa si pengkhianat laknatullah seekor ini..."

He also warned Najib that he and the rest of the bloggers (I am not sure who else) would launch a 'war' against the government should Najib opens the door to Namewee.

I have not decided to join him or not but I believe many Malaysians, especially the Malays, have labeled Namewee as a traitor. However, the latest news about this young man is that, he is now supporting the government and is on a road tour to instill the 'Semangat 1Malaysia' among the youths.

And I am not sure how true the saying 'Once a thief is always a thief' goes...

However, I am taking Mahaguru58 seriously.

42 comments:

maharastra said...

najib likes meeting up with all the bad guys so that he will be seen as a leader in-between the good, the bad and the ugly.

he has forgotten his position as our premier.

if he goes on like this, i believe what mahaguru58 wrote will come true...

i am not against any race or religion but we should separate the men from the boys. namewee is not a good malaysian although he is a changed person now...

some people say he changed simply to avoid action against him.

Anonymous said...

hahahahaha...

mahaguru is joking lor. i dont think he is serious with his words.

and who is he to bring down najib?

hendra osman said...

i am in support of mahaguru, jai.

namewee is still a satan, not only to the muslims and malaysia but to all peace-loving malaysians.

najib must not give him any space for the meeting.

he is not someone special. he is just another communist!

Anonymous said...

buat mogok blog wahai BN/UMNO bloggers. Jangan tulis apa2 sehingga najib setuju batal jumpa si gila namewee!

amnitpg said...

saya support dan yang pasti undi bukan untuk Bn jika benar pertemuan berlaku

a citizen said...

is this mahaguru for real?

he is risking himself and his blog over his personal disliking of namewee.

he should think many times before posting something like this.

Anonymous said...

YES , NAJIB IS ON HIS WAY OUT

Anonymous said...

If the PM is willing to meet up with Namewee, then if any Melayu, Cina, India can also have the privelege? Obviously Najib is too weak by giving in to this Namewee apek. Najib is BODOH!

tong_kosong said...

yes.... Najib will definitely lost few votes from my family n me if we meet this namewee, dont care if he support BN or not. He is not just a traitor... more than that. His video was more dangerous than Mat Sabu statement

Anonymous said...

kenapalah bagi muka pada samseng dari tongsan 'ni?

half dead said...

walllaaaaah!

this is serious man! if a blogger like mahaguru can lead others to go against najib and the govt, what about others?

najib should not take this warning lightly.

afterall, what mahaguru says is right. why must he show respect to this arsehole?

Anonymous said...

who is this mahaguru58?

he is just another racist!

yang arif said...

jai,

ni dah kira berat ni. kalau bloger pro-kerajaan dan bagi amaran macam ni, rosaklah masa depan bn nampaknya.

kalau najib terus buat suka ati dengan membelakangkan sentimen rakyat, pun dah dikira berat juga.

aku rasa elok kita cari jalan tengah. hilang satu undi pun dah cukup merungsingkan dalam konteks politik hari ini.

jojo said...

to mahaguru58 - what's wrong if pm wants to see namewee? this young man has improved a lot ever since. he is now a loyal citizen and is helping the government to instill patriotism among youths!

Anonymous said...

daripada pm jumpa namewee pukimak ni, elok jumpa bekas banduan dan bekas penagih yang dah insaf dan banyak sumbang jasa kepada masyarakat.

budak ni masih lagi sampah negara!

Anonymous said...

Fuck off mahaguru. Fuck right off.

Anonymous said...

Yes there should realize the reader to RSS my feed to RSS commentary, quite simply

namewee babi said...

fuck off with namewee "instilling patriotism"!
he is another motherfucker chinese racist who maliciously using "unity" as a mask for his chinese-first propaganda.. why nasi lemak 2.0 is not fully in bahasa malaysia if he is so patriotic? if you say he is just celebrating different language in malaysia, then why the motherfucker chose a chinese (mandarin?) song as it's official soundtrack? this motherfucker should just be burnt to the ground for good.. oh, and people who worship namewee too, they should die a horrible death..

Anonymous said...

I also think Najib shoukd not meet any Tom, Dick or Harry.

He should meet dignataries, people of some social standings or poeple who have done something special, but who is the Namewee or Name-no-wee?

But also who is this Zainal Abideen aka Mahaguru88? Who's he to dictate who Najib should meet or shouldn't meet?

Let's see how many bloggers can he gather to bring down Najib.

BTW, is he still the pro-tem president? Still pro-tem after so long?

Who's he to call Najib "Saudara Mohd Najib?". Isn't Najib the PM of Malaysia?

bukan bodoh said...

bukan mahaguru58 je yang angin dengan rancangan najib jumpa setan ni. ramai lagi bloger pro-umno yang marah. agaknya ini yang najib nak, biar rakyat marah kat dia dan biar rakyat undi pakatan rakyat pada pru akan datang. agaknya najib pun dah letih nak jadi pm sebab banyak sangat keje dia nak buat.

Anonymous said...

JANGAN UNDI BN KALAU NAJIB JUMPA HARAM JADAH NI. PADA DASARNYA SAJA DAH NAMPAK BAIK TAPI HAKIKATNYA SI NAMEWEE NI MASIH ANTI-MELAYU DAN ANTI-NEGARA.

KALAU NAJIB NAK JUMPA JUGAK IBLIS NI, KITA PULAUKAN BARISAN NASIONAL!

karipuley said...

i think najib wants to show that he is an open-minded leader, that he is willing to meet up with anyone from all walks of life, irrespective of their background. good la, sooner or later he will have to meet up with strong resistant from the rakyat in the next national poll. if najib thinks its a good move to meet namawee, they the rakyat will know what is good for the country in the next elections!

Anonymous said...

jai,

a thief will remain a thief, no matter how much he does to change the public perception!

orang tua, raub said...

najib dah letak diri dia sama taraf macam pengerusi jkkk. nazri pun sama gak....

Anonymous said...

Harap sesangatlah suara2 ini didengar dan diberi perhatian serius oleh PM..biarlah ada telinga mendengar. ada mata melihat (jangan pulak gaya OIC),ada kuasa guna cara adil...orang melayu dah lah tak banyak pilihan parti, pkr hapraak, pas hampas, jadi apa lagi pilihan untuk melayu kalu tidak umno.wahai PM tolong lah udah2 lah nak popular yg merugikan.

Anonymous said...

Harap sesangatlah suara2 ini didengar dan diberi perhatian serius oleh PM..biarlah ada telinga mendengar. ada mata melihat (jangan pulak gaya OIC),ada kuasa guna cara adil...orang melayu dah lah tak banyak pilihan parti, pkr hapraak, pas hampas, jadi apa lagi pilihan untuk melayu kalu tidak umno.wahai PM tolong lah udah2 lah nak popular yg merugikan.

zahir said...

setuju dengan Mahaguru58. Cina namewee nie patut dilucut kewarganegaraan je... menghina kedaulatan negara Malaysia yang kita cintai.

Anonymous said...

Saya harap PM Najib jangan layan sinamewee haprak tu. walaupun dia cuba konon2 tunjuk baik sekarang, tapi hakikatnya banyak kali dia dah buat perkara yg menghiris hati orang2 Melayu dan tidak pernah minta maaf.
Cina macam namewee ni tak layak diberi layanan untuk jumpa PM. Biarlah sinazri saja yg buat kerja bodoh bagi muka kepada keparat macam sinamwee. Bila saya cakap2 dengan kawan2 semua sangat marah dengan sicina tu dan jika PM jumpa juga dengan silaknat tu, saya yakin itu satu tindakan yg hanya akan merugikan PM dan Kerajaan dan BN.
Kepada PM Najib, janganlah buang masa melayan sikeparat namewee tu, dibimbangkan yang dikejar tak dapat yang dijinjing berciciran.

Anonymous said...

OOI NAJIB MANA MAU DENGAR CAKAP KAU ORANG, KAU TU SIAPA...DIA AKAN DGR CAKAP BIG MAMA VERY BIG MAMA...IKAN BUNTAL...SAHAJA.. FAHAMMMMM..

Anonymous said...

Apalah jasa Cina kominis sial lahanat ni nak dibagi muka sangat. Setelah menghina melayu, Negara dan islam. Mengapakah PM tak rasa terhina dengan perbuatan babi lahanat ni.. Apakah PM sanggup menjatuhkan maruah diri hanya hendak mendapatkan populariti??.
Sokong Mahaguru58

pakcik said...

katakan la, semua orang ikut cadangan ni (najib jumpa namewee, jatuhkan BN)..ok, najib jumpa namewee pastu kita jatuhkan kerajaan BN, PR pulak memerintah...agak2 apa jadi pada negara yang diperintah PR yang nampak gayanya sekarang ni, tak boleh nak memerintah..jahanam negara weh...sebab apa? sebab kita marah najib jumpa namewee, negara pulak kita gadaikan...jangan marahkan nyamuk, kelambu dibakar bang...

Cucu said...

I hate this bastard called Namewee who so arrogantly insulted the nation and belittle the Malays.If the PM thinks so highly of him so be it.I nor my family will give our votes to him or his government.I will also tell ALL my friends and relatives that this government has NO BALLS..!!

Anonymous said...

don't play God ma...
Allah forgive ma....
Who are you ma......

Anonymous said...

surely Najib has BETTER things to do with his time

this mere twit should be charged for unpatriotic trouble-making

and stripped of his Malaysian citizenship

can balik tongsan to create great mandarin dvds

Tukang Sapu said...

Najib should not meet Namewee. but still, mahaguru58 is retarded.

Anonymous said...

The message being put across to UMNO and Najib is we are extremely upset with his performance his team his liberalism his inclusive enggagement and his unMalayness his flip flop his throw money solution to every issue and policy changes and his powerpoint billion rm announcements his spouse f l o m his nonchalance at the rising waves of critiques over handling of GLCs etc etc.
Namewee is the lightning rod.
Najib and UMNO will lose votes, but at whose gains ? Rural ?
There are no urban votes for UMNO.
Spoilt votes ? The alternative paths and personality choices are meagre and mediocre.
Are we destined to be bumbling along again and again after 2004 ?
I support Mahaguru58 's call.
It is up to the ragtag opposition to get their act together,rise up to the occasion and carpe diem.
Gen46.

Anonymous said...

Bagi aku sama jer, kalau jumpa secara terbuka atau tertutup..memang tidak undi untuk pemerintah...rakyat makin merana ekoran peningkatan sara hidup...Yang kaya makin kaya, yang miskin makin miskin...yang papa makin papa...

Anonymous said...

eh. biarkan je la pm jumpa namewee tu. manalah tau dia nak lantik mangkuk tu jadi senator ke, lepas tu bagi jawatan menteri.

apa yang korang semua susah hati ni?

halilintar said...

ellleeehhhhh!

mahaguru ni saja buat gembar je.

Anonymous said...

najib does not know his priorities anymore.

if he can accept a culprit like namewee, then may as well he accept chin peng to return home!

lipas kudung said...

dah tak masuk akal langsung. apa tujuan pm nak jumpa si keparat ni pun, hanya tuhan yang tau.

pada aku, namewee ni buat baik sebab nak elak tindakan ke atasnya.

Anonymous said...

Yalah Tukang Sapu,

u call mahaguru retarded but compare to him u r just rubbish! the bugger has balls to tiu the pm u tiu na seng have no lampak! namewee your cousin brother izzit?