Monday, March 28, 2011

MAIN BONTOT is our top national issue!

At the Parliament on Thursday, the 'Anwar' sex video was a hit among politicians. My short conversation with some of our MPs failed to divert their attention from the issue. Everybody talked about it.

A few even asked whether Home Minister Hishammuddin Hussein really said that Anwar's case has become a national issue. I dont know. Didnt hear it from Hisham.

However, it is a real farce. So many people are joking about it. Even our secondary school kids talk about it, about the sex video former Melaka CM Rahim Thamby Chik gave a matinee to members of the media last week.

Hallo... how come this MAIN BONTOT issue is our top national issue? Dont we have other issues of national interest like poverty, jobless, education, housing, crime, drug, etc? Since when has this MAIN BONTOT been elevated to no.1 national priority?

I am totally blase with all this. I believe you people too are sick and tired of it. Our newspapers and TV station never skip it for single day since RTC broke it out. Is it true that PM Najib gave RTC his full blessing to expose the video?

Since most politicians - pro and anti-govt alike - are giving special attention to the sex scandal,. the electorates are being neglected. And so are other major issues.

So, are we allowing the MAIN BONTOT to acquire our MPs' mind? When will we be able to put a stop to all this craps?

So, Malaysia is fast becoming a MAIN BONTOT nation. Go to any part of the country, the talk is centered at Anwar, Rahim, the sex video and of course, MAIN BONTOT. Is this the new politics Najib mentioned the other day?

As our youths are also talking about it, sooner or later the country would witness the birth of many new PEMAIN BONTOT and definitely more illicit videos and materials. And who is the real hero here, Rahim or Anwar?

So, let us MAIN BONTOT each other!

29 comments:

Anonymous said...

jai,betoi ka member gua habaq the person yg look like dsai dlm video tu sebenarnya the corrupted ESKAY? cu tengok cu tengok betoi2 wajah dsai ngan eskay.mirip2 kan tp eskay perut lagi buncit,bahu lg lebar,bontot lg berisi dr anwar..
rtc ni dah jd liabiliti pd umno la bro.. dia nak per lg.nak tanding pru 13 kot.?

Anonymous said...

jai,betoi ka member gua habaq the person yg look like dsai dlm video tu sebenarnya the corrupted ESKAY? cu tengok cu tengok betoi2 wajah dsai ngan eskay.mirip2 kan tp eskay perut lagi buncit,bahu lg lebar,bontot lg berisi dr anwar..
rtc ni dah jd liabiliti pd umno la bro.. dia nak per lg.nak tanding pru 13 kot.?

Anonymous said...

It is not about looking for a hero. Neither Anwar or Rahim will come out as a hero. It is about morality. Did Anwar or did he not? It's as simple as that. Forget about the messenger, forget about the motive, forget about the timing, and forget about the so-called conspiracy involving top Umno leaders. Even if the messenger himself is not clean, even if the motive was revenge, even if the timing was politically-motivated, and even if there was really a conspiracy to kill Anwar politically, does it mean that Anwar is innocent even if he actually committed the dirty act? Focus on the issue, please. The issue is: Dia ada buat atau tidak? Kalau orang lain, ia mungkin tak jadi hal. Tapi Anwar sedang berusaha bermati-matian memprojekkan dirinya sebagai penyelamat Malaysia. Penyelamat mestilah seseorang yang bermoral. Kalau dia tak buat, tak apalah. Bersihlah nama dia. Tapi kalau dia buat? Ini bukan Anwar saja, SEMUA pemimpin perlu bermoral, termasuklah PM sekarang, DS Najib.

Anonymous said...

BONTOT definitely ANWAR. UNDER AGE, SCHOOL GURLS etc goes to RTC. both r same n alike.different orientation instead. how but ESKAY perut buncit?

the saint said...

righto.

this is the new politic najib said on thursday. politics of the malays.

zalili said...

jai,

kita bolehlah sebut politik melayu ni sebagai politik bontot, politik jubo.

dah makin meluas orang melayu yang menunggang plitiik bontot ni untk kepentingan peribadi.

apa nak jadi ni?

Anonymous said...

thats what happened when home minister and the police failed act fast in stopping rahim tamby chik from exposing it.

rahim only wants some publicity, nothing else. he shouldnt have call the media for a preview... and things are backfiring us, umno and barisan nasional.

so, where do we go from here?

Anonymous said...

kahkahah!

yes, agree... all is about bontot now, everything is about sex scandal, about anwar ibrahim.

urko said...

syabas malaysia!

malaysia boleh...


boleh bontot!

warong kopi said...

baguslah. tak payah hiraukan masalah dan isu rakyat. tumpukan pada isu bontot ni je, insya-allah selamat bn pada pru13 akan datang. silap2 piihanraya sarawak pun boleh lingkup dek kerja korang bloger ni. rahim tamby pun boleh tumpang glamor sebab dedahkan video tu dan pratontonkan pada wartawan. melayu akan terus memajukan bontot masing2 lepas ni, gilap elok2 dan bagi orang sontot

Anonymous said...

bangang ke hisham ni cakap isu anwar ni isu utama nasional? dia belajar kat mana?

coyote said...

disgusting, so to say... about our politicians. they have forgotten their main agenda to help boost the economy and uplift the peoples' standard of living.

effort must be made to solve anwar's issue once and for all, instead of allowing it to drag on.

this sex video issue is a shame to the malays, islam and the nation. whoever is involved should be taken to task and put behind bars!

hellraiser said...

all those involved - the actor, the perpetrators, rahim n gang, the media, bloggers and distributors - are motherfuckers who should be sent to jail...and later on to hell!

Anonymous said...

the doom of politics.

sooner or later, sex will be made a compulsary element to elevate one's politics

parang tajam said...

apa nak dikata, memang itulah isu nasional sekarang ni hingga menyebabkan semua pihak mahu jadi wira dalam memperkatakannya.

wakil rakyat kita di bandar dan luar bandar pun berebut-rebut jadi hero kecil untuk dapatkan publisiti murah dalam akhbar. semuanya bercakap mengenai isu anwar.

yang rajin bercakap pulak semuanya melayu. bangsa asing tak campur tangan pun. melayu makin jaug terjerumus ke dalam kancah politik kotor dan menjijikkan.

memang benar, sama ada anwar salah atau tidak, bukanlah isu. isunya ialah kerakusan segelintir pemimpin umno yang menggunakannya untuk kepentingan peribadi.

anehnya, pihak berkuasa berpeluk tubuh dan turut sama2 berkongsi glamornya.

biol said...

to all malaysians, its time to play bontot! warrghhh warrghhh warrghhh!

why not? our leaders like it!

ikan todak said...

rahim ni siapa nak hentam anwar pasal seks?

dia lupa ke sejarah silam dia ketika jadi ketua menteri melaka dulu?

cerminlah diri dulu sebelum mengata orang lain!

hawau!

dajal suci said...

betul jai,

hari2 kita disuakan dengan berita seks, liwat dan bontot. hari2 pasal anwar. akhbar dan tv sepakat siarkannya.

anak2 kita di sekolah dah mula terpengaruh dengan gejala ni. takut nanti makin ramai yang runtuh akhlak dan moral disebabkan sensasi bontot ni.

siapa nak disalahkan?

adik, UM said...

bang,

saya setuju dalam hal ni, bukan soal anwar bersalah atau tidak. isu pokoknya ialah kenapa ada orang terus gunakan taktik politik kotor macam ni manakala keajaan dan pihak polis seperti merelakannya. inikah budaya orang melayu kita, orang islam?

Anonymous said...

who is this rahim? he is just another anwar in the past!

tamboo said...

YES, RAHIM IS NOW A LIABILITY TO UMNO, TO BARISAN NASIONAL.

NOW THAT MORE SYMPATHY GOES TO ANWAR, YOU PEOPLE SHOULD START WORRYING ABOUT THE OUTCOME OF SARAWAK ELECTION AND THE GENERAL ELECTION.

THE DIRTIER YOU GET, THE MORE ADVANTAGE IS FOR ANWAR!

STUPID RAHIM AND HIS TAMBY!

Anonymous said...

menyedihkan melihat orang melayu menggunakan seks dan bontot sebagai senjata....

elok letak bom dalam bontot masing2!

Anonymous said...

for sure anwar will kena this time.... being buggered by rahim!

red shoe said...

i second your motion, lets everybody start screwing each other's backside from now on.

its a new political game and soon will become a political must.

what an interesting one, am i right?

lanun sungai said...

jai,

aku rasa datuk rais kena pinda akta penyiaran dan komunikasi, benarkan filem lucah dimainkan di tv sebab dah jadi senjata politik.

amacam pendapat aku ni?

sarina said...

generasi sekarang dan akan datang akan lebih rosak moralnya kerana benda macam ni. pemimpin harus dipersalahkan kerana membuka pekong sesama sendiri ke khalayak umum. jenis tak tau malu!

Anonymous said...

mengata orang, dia yang lebih, inilah rahim tamby chik yang kita kenali.

gondola said...

orang melayu dah diselubungi budaya main bontot dan seks, bro. rahim pernah buat hal dan anwar halau dia. sekarang dia pulak nak bantai anwar. siapa ketam dan siapa anak di sini, hanya tuhan yang tahu!

Anonymous said...

saya sokong rahim. dia di pihak yang benar!