Saturday, February 13, 2010

NO TO AUSSIE INTERFERENCE!

NO TO AUSSIE INTERFERENCE!


I am calling on all pro-government MPs, NGOs, youth organisations and bloggers to joint hands in a peaceful protest next Wednesday, February 17 at 3pm, to convey our note of protest to the Australian High Commissioner to Malaysia.


We need to express our concern over similar note of protest presented by about 50 Australian lawmakers to our High Commissioner Salman Ahmad, in Canberra on Thursday, demanding our government to drop all charges against Datuk Seri Anwar Ibrahim, and call off his trial (read h e r e).

We always consider Australia as a good partner. So much efforts have and are being carried out to foster more understanding between our two countries. However, when their Parliament decided to do so, we take it as a betrayal of relations.

We had never interfered in their domestic affairs but we would like to tell them to pay more attention towards their oppressed aborigines, their growing anti-Asian sentiment and their askance on non-whites. As much as we try not to meddle in other country's business, we expect them to reciprocate well enough.

45 comments:

House PK said...

I AGREE WITH YOU SIR! THESE FUCKING AUSSIE KANGAROO MOTHERFUCKERS BETUL2 TAKDE AKAL PUNYA, WHO THE FUCK ARE THEY?

dID WE EVER INTERRUPT IN THEIR INTERNAL MATTERS? IF THEY LOVE THIS CIFUT BABI SO MUCH THEN AKS THEM TO APPOINT THIS BUTT FUCK MOTHER FUCKER TO BE THEIR PRIME MINISTER LA!

I DONT MIND AS LONG AS THAT MOTHER FUCKER FUCK OFF FROM MALAYSIA!

Anonymous said...

YES TO AUSSIE INTERFERENCE!...and WORLD.

This UMNgOk Government will doom!!!

Anonymous said...

There is nothing wrong with their interference. Only only matters to those who are guilty.

Australia, I welcome your interference.

a dato said...

good idea bro. who will lead the protest? u may get any of our MPs to handover the note to the australian high commissioner. i will gather my people to join. its time to have our voice heard!

Anonymous said...

what's the kangaroos doing? hehehehe! good symbol of protest

1semangat said...

ada rakyat malaysia yang menjadi petualangnya, menghasut kerajaan asing agar mencerca malaysia.

kita perlu bersuara lebih lantang untuk memberitahu mereka bahawa inilah negara kita, negara yang kita perintah dan urus dengan baik tanpa campur tangan asing.

jadi, sudah sampai masanya mereka menutup mulut dan menumpukan kepada masalah dalaman mereka sendiri.

australia sudah lama menindas kaum pribuminya serta memandang serong terhadap orang asing, seolah-olah merekalah negara yang baik dan lengkap segalanya.

tidak sedarkah mereka bahawa nenek-moyang mereka adalah pengkhianat dan pesalah yang dibuang oleh amerika dan konco-konconya?

mengata orang, dia sendiri yang lebih!

Anonymous said...

waah, jai.

silap2 ujung tahun ni kau dapat dato pulak

dr deva said...

bro, wo dont mind i the australian media, ngos and others criticise us.

but when the parliament issued such a protest not, it spoke or the whole nation.

its not good or our bilateral relations

kalam said...

GET A POLICE PERMIT FIRST, BRO... THEN I WILL JOIN U AND OTHERS.

ITS A GOOD MOVE TO DEMONSTRATE OUR DISGUST TO THE AUSTRALIANS

anak adam said...

jai, aku cadangkan kau dapatkan mukhriz atau anifah aman sendiri untuk mengetuai protes tu.

ahli parlimen kena ada. nanti akan bantu.

langkah yang amat baik bro, untuk memelihara nama baik negara di mata dunia

PKKP said...

house PK,

kau memang biadab. kau ingat kau siapa? bila anwar naik nanti, kau mampus!

Anonymous said...

alaaa... bagi la depa campur tgn sikit je. tu memang keja depa, kritik orang lain walhal rumah depa pun tak terurus

mirage said...

its normal or those who try to cover up their domestic problems to blame others, instead.

the australians are known for being more racist than the germans. the always consider themselves more superior than any other developing countries. being down under, the only way to come forward is by joining the americans and support whatever they do, including sending troops to iraq.

they are also trying to wipe out the entire natives who make demands to retain their motherland. however, the whites took them for granted

Anonymous said...

saya syak anwar sendiri yang minta ahli parlimen australia berbuat demikian. mereka dah lama jadi sahabat dia.

Anonymous said...

PKKK,

jauh gangang dari api oi. Suruh mantat oups...mantan bertaubat lah di ujung2 usia ni kot selagi ada masa.

Anak Permatang Pauh said...

Let's go Fuck and Kick the Aussies Asses. Our government should sent a strong protest to Aussie government. Panggil balik Duta kita. Apa tunggu lagi. KURANG AJAR! Ini semua bukti CIFUT BABI memang agen and alat kuasa BARAT dan mereka dah pegang teloq BABI.

D'Nay said...

PKKP,

Memang kalau (barang) BABI naik, memang bontot kau pu mampus! Bodoh, tunggul kayu!

diplomat muda said...

bila bantahan tu dibuat oleh majoriti ahli parlimen, maknanya seluruh australia terbabit.

ini sudah melampau. hubungan diplomatik kita dan mereka pernah goyah kerana paul keating menghina dr mahathir. sekarang ni cubaan untuk campur tangan dalam urusan undang2 kita sudah keterlaluan.

kita sudah biasa dengan kritikan media australia tetapi apabila parlimen berbuat demikian, ia mencerminkan betapa buruknya hasrat mereka terhadap kita.

ini patut dibantah. cadangan sdr saya sokong sepenuhnya.

Anonymous said...

sooner or later, the will try to decide who should become our next prime minister.

bujai said...

geng,

kalau boleh jgn bertekak kat sini. nak aku sediakan gelanggang untuk korang ke?

pratap said...

ahaaa... nothing is wrong with aussie interference. the americans are doing the same thing, and so are a few other countries. the only different is that, only australia used the parliament to show their protest.

as for your idea.... LETS DO IT BRO!

Anonymous said...

AJAK LA ORANG PAS SEKALI!

bujai said...

anon 1.36,

siapa saja boleh hadir secara aman. ia tiada kaitan dengan politik. ia lebih kepada bantahan diplomatik. semua yang berlaku di dalam negara kita adalah urusan kita, bukan urusan negara lain. ia bukan saja membabitkan kes anwar, malah dalam hal-hal lain juga. kita tidak mahu dipersenda dan dicerca hanya kerana kita mempunyai sistem yang selama ini menjamin hak semua pihak untuk bergerak tanpa halangan. jika kita membiarkan mereka menguasai kita dalam kes seperti ini, lain kali mereka akan cuba pula menentukan siapa patut jadi pemimpin kita. amat malang jika masa depan kita ditentukan oleh orang lain...

tina thinner said...

WHY MUST U USE KANGAROO TO SYMBOLISE THE AUSSIES? WHY NOT KOALA BEAR OR OTHERS?

ANYWAY, I LIKE IT

bujai said...

tina, there are more kangaroos than the entire population of australia. that's why laaaaa... hope none of them got a kangaroo brain

Anonymous said...

saya sokong saranan beberapa pengkomen bahawa campur tangan australia ini bermula dengan anwar sendiri atau mereka di dalam pakatan rakyat. mesti ada hubung kaitnya dengan kes ini.

king brutal said...

Let ask our MP’s to signed a letter to the Australian government asking them to give back what they have taken from the Aborigines.

“It should be made known to the Australian government that in our opinion global esteem for Australia will be affected by atrocity against the Aborigines.”

king brutal said...

To anon 4.05am & anon 9.46am...

Tell us where do you live and we'll be happy to tell you how to live your life. What food to eat, what cloths to wear, who you could meet, who you could be friend with and maybe even who could sodomized you... :) Are you willing to accept this proposal that a stranger come into your house and tell you, what you can and cannot do? If you are not okay with this, what make you think we as a nation should allow it to happen to this country???

Anonymous said...

get pekasa n lets wave a keris at them kahkahkahkahkah.

Anonymous said...

umno pun tindas kaum pribumi di Malaysia. So baik Australia masuk campur.

batu api said...

siapa king brutal ni? nama menakutkan tapi fikirannya cukup bernas dan matang.

apa pun, saya respek la dia

Anonymous said...

bujai, suruh je pemuda umno, putera dan puteri anjurkan. kau menyibuk buat apa! boring btol laaaa!

tarzan malaya said...

HOI! AKU NAK KE MELBOURNE BULAN DEPAN. NI KANG ADA LA RAKYAT MALAYSIA NI KENA DISKRIMINASI KAT SANA PLAK.

TAPI KAN, AKU SOKONG SEPENUHNYA HASRAT BAGI NOTA BANTAHAN KEPADA DUTA AUSTRALIA. DIA INGAT KITA NI SENANG HATI JE KENA HENTAM MACAM TU.

NI ORANG MALAYSIA LAAA!

boycot said...

shall we boycott all australian products and services?

think about it

anak iban said...

anon 3.41,

tolong cermat dgn apa yang kau cakap. kerajaan tak pernah berlaku zalim terhadap puak pribumi. macam2 usaha dibuat untuk memajukan mereka cuma ada pihak yang sengaja mempolitikkannya.

jangan cakap sesuka hati kalau takda ilmu mengenai apa yang kau cakapkan. kalau kau mengata negara sendiri, kau berambuslah ke negara lain.

kuangajor!

kawan lamo said...

bujai,

orang luar memang suko kutok kito. dah itu kojo dio. dah tak heran dah.

apo yang kito buleh buek ialah mempertahankan maruah dan namo baik negaro ni, jangan sampai kito sendiri termasuk perangkap psikologi dio.

Anonymous said...

Sebelum kes liwat nya naik, Anwar kan sibok kesana kemari jumpa Al Gore dan ke Manila cari kaki sudah tentu ke Aussie. Ini orang tak tahu malu lah. Dia ingat orang tak nampak.

Orang macam ini ke kita nak harapkan untuk menjaga negara dan bangsa?

Bujai teruskan saya sokong 101% biar mereka sedar yang rakyat Malaysia tak suka mereka mencampuri hal dalaman negara ini.

jaguar said...

thats why we call them down under.

everything about them is so down... including their moral

Anonymous said...

i got many aussie friends but they never utter bad things about malaysia.

what the mps did was totally malaysian-motivated.

bendul said...

JOM KITA GI AUSTRALIA RAMAI-RAMAI... makan angin.

Anonymous said...

the aussies are among the biggest racist ever!

dont give a damn about them!

Anonymous said...

anak iban, just tour the whole country, you will see how the pribumi kena tindas by UMNO/BN. This is my country. My generation have been here for thousands of years. You and your family probably come from some parts of Indonesia for a few generations ago and claim to be this is your land. Like Najib for example is a Bugis. He should go back to bugis land. And you go home too. Give this land back to us. The real owner of this land.

Teramat Panas said...

BRO,

CIFUT BABI BARU-BARU INI BERTEMU DENGAN JOSEPH ESTRADA DAN IMELDA MARCOS UNTUK BERBINCANG MENGENAI BAGAIMANA NAK BAWA DUIT MARCOS KE MALAYSIA. MEREKA AKAN MENJADI KAYA DAN MENGGUNAKAN DUIT ITU UNTUK MENANG PILIHAN RAYA. BARU-BARU INI, TIDAK SEMENA-MENA ANAK MARCOS HENDAK BERTANDING JAWATAN PRESIDEN. MEREKA ADA BANYAK DUIT SEKARANG. BARUA CIFUT BABI IALAH SEORANG TAUKE CINA DARI SABAH YANG SELALU KELUAR MASUK. MEREKA ADA KAITAN DENGAN SEORANG AHLI KABINET DI NEGARA INI.

BRO, TOLONG BONGKAR NEGARA INI. CIFUT BABI INI AKAN MEMBUAT SESUATU ASALKAN DIA JADI PM. YANG BANYAK RUGI IALAH ORANG MELAYU.

Shamsul Yunos said...

Malaysian MP tells Australia to join the human race before criticising others

read this EXCLUSIVE HERE

http://marahku.blogspot.com/2010/02/malaysian-mp-australia-should-join.html

Saiful Sympathizer said...

My advise to the organizers. Pls don't politicized the issue. The issue or cause for the protest must only be one, which is "Justice 4 Saiful Bukhari". He deserved to be given a chance to testify n spill all the evidence in the court of law.

Its Very simple n clear. If u mix this issue with politics like rojak, then it will make it worst. Anwar will be smiling afterthat

-Saiful Sympathizer-